שאלות נפוצות

כל מה שרציתם לשאול אותנו
מי אנחנו?
אתר גלוביי הינו חנות און ליין המהווה פלטפורמת מסחר לצורך תיווך בין צרכנים בשוק הישראלי לבין ספקים בינלאומיים הנבחרים בקפידה תוך סינון מרבי ומיטבי בהתאם לכל מוצר בפני עצמו.

האם אתר זה מאובטח?
כמובן! פרטיות הלקוח ואבטחת המידע עומדים לנגד עינינו, בראש מעינינו וראשונים במעלה.
אתר זה מאובטח בטכנלוגיית SSL המצפינה כל פרט ופיסת מידע הנשלחת באמצעות האתר, לרבות: שם הלקוח, כתובת מייל, כתובת גיאוגרפית ופרטי תשלום,
ובכך שומרת על פרטיות הלקוח והגנה מפני צד ג'.
מעבר לכך, הסליקה באמצעות כרטיס אשראי נעשית תחת תקן PCI DSS המעניקה שכבת הגנה נוספת בשלב הרכישה עצמה.

מהיכן המוצרים נשלחים?
הספקים עוברים סינון ונבחרים בקפידה בהתאם לכל מוצר בפני עצמו. בהתאם לכך, המוצרים יכולים להישלח מארצות שונות בהן: ארצות הברית, סין, יפן, סינגפור, תאילנד, רוסיה, צרפת ספרד וארצות נוספות.

אני מעוניין לרכוש מוצר כמתנה – האם הדבר אפשרי?
כמובן. הדבר היחיד הנדרש מכם הוא לציין בהזמנה את כתובת היעד אליה תרצו שהחבילה תישלח. כמו כן, יש לציין זאת בהערות בשלב הליך ההזמנה.

כיצד מתבצע הליך הזמנה?
בעת בחירת מוצר/ים ולאחר הוספתם לסל הקניות, תועברו לעמוד הרכישה, שם תידרשו למלא פרטים מלאים אודות פרטי תשלום, כתובת מייל, כתובת יעד למשלוח, מספרי פלאפון והערות רלוונטיות. בסיום הרכישה יישלחו לכתובת המייל שלכם קבלה ואישור רכישה עם מספר הזמנה.
שימו לב: נא לציין פרטים מלאים, נכונים ומפורטים ככל הניתן ע"מ שהליך ההזמנה יעבור בצורה חלקה וללא עיכובים מיותרים.

כמה זמן עובר מאז שהזמנתי מוצר ועד שאקבל אותו?
זמן האספקה משתנה. בדרך כלל ההזמנה תגיע תוך 7-14 ימי עבודה. אנו עושים מאמצים על מנת לשפר ולצמצם ככל הניתן את זמני ההמתנה ונוהגים לפי קדימויות וסדר הזמנות. בעקבות המצב במשק יכולים להיווצר עיכובים משתנים במשלוחים, לכן אנו מתחייבים בפניכם לזמן הגעה של עד 40 ימי עבודה.
אנו מבינים שמדובר בפרק זמן ממושך וחריג ביותר, שכן הדבר לא סביר שלקוח יחכה זמן כה ממושך, אך אנו מציינים זאת לנוכח חוסר הוודאות.
הסירו דאגה מלבכם, החבילה צריכה להגיע אליכם ה-ר-ב-ה זמן לפני.

מהן אפשרויות התשלום?
לנוחיות ולבחירת הלקוח, ניתן לשלם במגוון דרכים אשר דרכם תתבצע הגביה, בהן: כרטיס אשראי, חברת PayPal (פייפאל) ואפליקצייתBit  (ביט).

האם בעת תשלום על מוצר אני משלם גם על המשלוח?
כלל לא. אחד היתרונות הבולטים אצלינו על פני מתחרים, הוא העובדה שאנו לא גובים דמי משלוח. המחיר המוצג במעמד התשלום הינו הסכום הסופי והיחידי עליו תשלמו.

ברשותי פלאפון 'כשר' אשר לא יכול לקבל הודעות SMS, איך אוכל להתעדכן על הגעת החבילה?
במקרה שכזה, אתם מתבקשים לפנות אלינו ולציין זאת.
אנו ננטר עבורכם את ההזמנה ונעדכן אתכם בשלב ההגעה ללא צורך בהודעת SMS.

מהן אפשרויות המשלוח?
כל הזמנה לגופה, החבילה יכולה להיות מונחת בתיבת הדואר שלכם, או שלחילופין, תקבלו הודעת SMS עם הנחיות מדויקות מהיכן ניתן לאסוף את החבילה.

מאיפה ניתן לאסוף את החבילה?
בדרך כלל מבתי עסק קטנים בקרבת אזור מגורכם אשר קיים הסכם בינם לדואר ישראל.
לפעמים תתבקשו ללכת אל סניף הדואר המקומי הממוקם בקרבת מקום המגורים.

האם יש אפשרות לקבל את המוצר עם שליח עד הבית?
כן. בהודעת ה-SMS הנשלחת אליכם אודות הגעת החבילה קיים לינק אשר באמצעותו ניתן לתאם שליחות (בדרך כלל מהיום למחר) עד הבית ולשלם בעבורה 19.90 ש"ח.
במקרה שכזה, התשלום עבור שירות שכזה יועבר ישירות לדואר ישראל ויעשה רק בעת הגעת החבילה ולא בשלב ההזמנה.
הקישור עבור התשלום ישלח בהודעת SMS בשלב הגעת החבילה.
לתשומת ליבכם: בעקבות מצב הקורונה, החבילה תונח בפתח הבית וללא מגע יד עם השליח. הדבר יעשה כמובן בתיאום מלא.

ביצעתי הזמנה המכילה מספר מוצרים – האם אקבל את כל המוצרים ביחד או בנפרד?
כל מקרה לגופו. כל מוצר יכול להישלח מספק אחר, ובהתאם, כך גם זמני האספקה עבור אותו מוצר יהיו שונים, אם כי דומים.

אני מעוניין שאדם אחר יאסוף עבורי את החבילה, האם הדבר אפשרי?
אכן אפשרי. עם הגעת החבילה, תקבלו הודעת SMS המכילה פרטים מזהים, אותם ניתן להעביר לאדם קרוב ע"מ שיאסוף בשבילכם את החבילה.

ההזמנה שלי עוד לא הגיעה – מה לעשות?
הדבר קורה לעיתים רחוקות, ויכול לנבוע בעקבות הזנת כתובת יעד לא נכונה בעת תהליך הרכישה. לכן המלצתינו החמה היא לעבור שוב על הפרטים שהזנתם ולוודא שהינם נכונים, מדויקים ומפורטים ככל האפשר. זכרו שכל טעות קטנה בהזנת הפרטים בעת ההזמנה עלולה לגרום לעיכובים בקבלת החבילה.
אם חלפו כמה ימי המתנה לקבלת ההזמנה, ניתן כמובן לפנות אלינו ואנו נבדוק את העניין מול הספק.
בהתאם לתקנון ותנאי השימוש באתר, במידה והמוצר לא סופק, תזוכו במלוא הסכום בגין ההזמנה.

האם ניתן לבטל הזמנה?
אם החבילה טרם נשלחה – אפשר לבטל מיידית. נא לפנות אלינו ולציין מספר הזמנה.
אם החבילה הגיעה – אפשר לבטל במשך 14 ימים מהיום שהתקבלה, ובלבד שהחבילה לא נפתחה ו/או נפגמה. נא לפנות אלינו ולציין מספר הזמנה.
אם החבילה כבר נשלחה אבל עוד לא הגיעה – אפשר לבטל אך יש לחכות עד שהחבילה תגיע ולהחזירה, ובלבד שהחבילה לא נפתחה ו/או נפגמה בעת קבלתה. לאחר מכן יבוצע זיכוי.
אם החבילה כבר נשלחה אבל טרם הגיעה גם לאחר זמן ההמתנה – אפשר לבטל מיידית. נא לפנות אלינו ולציין מספר הזמנה.
לתשומת לבכם: בכל מקרה של ביטול עסקה אנו פועלים ע”פ הוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981.
ביטול הזמנה יבוצע בכפוף לתנאי השירות ויעשה בכתב בכתובת המייל info@globuy.co.il.

כיצד אוכל לעקוב אחר סטטוס ההזמנה?
עם סיום הליך הרכישה וקבלת מספר הזמנה, ההזמנה עוברת לסטטוס עיבוד של עד 2-5 ימי עסקים להזמנת החבילה. 
בעמוד מעקב הזמנה ניתן להזין את כתובת המייל ואת מספר ההזמנה. במידה והסטטוס הינו “הזמנה חדשה” הרי שהחבילה עדיין לא נשלחה.

מה הכוונה לימי עסקים?
יום עסקים הוא כל ימות השנה (פרט לימי שישי, שבתות, חגים וימי שבתון).

מדוע אין לנו מענה טלפוני?
מענה טלפוני הוא דבר יקר מטבעו.
הוא מצריך שיחה בזמן אמת ולעיתים זמן המתנה ממושך עד לקבלת מענה.
ככלל, ההתנהלות בינינו תכלול בין היתר שימושים טכניים, כגון: מעקב הזמנה, רכישה מקוונת, שליחת תמונות וכו'.
התנהלות בהתכתבות מהווה שקיפות ותיעוד לשני הצדדים, מותירה פחות מקום לטעויות ולעיתים אף מהווה אמצעי תקשורת יותר מועיל.
מעבר לכך, התכתבות היא דבר שנשמר לאורך זמן, כך שתמיד ניתן לשוב ולקרוא בשנית.

אם כך אז כיצד ניתן ליצור איתנו קשר?
אנו זמינים עבורכם למענה במייל info@globuy.co.il.
לנוחיותכם, בתחתית כל עמוד באתר ניתן למצוא קישור ישיר.
אנו מתחייבים לכם למענה אנושי, אדיב ומקצועי. תנסו אותנו! 😊
x

#{title}

#{text}

#{price}